Kan ik meer dan 1 gezicht op een paar sokken krijgen?

Natuurlijk! Je kunt maximaal 3 unieke gezichten op één paar sokken krijgen. Selecteer de optie op de productpagina. Houd er rekening mee dat voor elk extra gezicht een kleine meerprijs geldt. 

Voor sokken met 1 uniek gezicht kun je 1 foto uploaden. Als de foto meerdere gezichten heeft, geef dan aan welke je wilt afdrukken in de bestelnotities.

Voor sokken met 2 unieke gezichten kun je 1 of 2 foto’s uploaden. Als je 1 foto upload, zorg er dan voor dat deze 2 gezichten bevat. Als foto’s meer dan 2 unieke gezichten bevatten, geef dan aan welke je wilt afdrukken in de bestelnotities.

Voor sokken met 3 unieke gezichten kun je 1, 2 of 3 foto’s uploaden. Als je 1 of 2 foto’s upload, zorg er dan voor dat ze 3 gezichten bevatten. Als foto’s meer dan 3 unieke gezichten bevatten, geef dan aan welke je wilt afdrukken in de bestelnotities. 

Sokken met meer dan 3 unieke gezichten zijn niet mogelijk.

Kan ik een voorbeeld zien voor de productie?

Om snelle productie- en levertijden te behouden kunnen wij je geen preview sturen voor productie.

Als uwe niet tevreden bent met een ontvangen product, stuur ons dan een e-mail en we zullen er alles aan doen om het goed te maken!

Als je speciale wensen hebt met betrekking tot foto’s, laat het team dan weten in de bestelnotities bij het afrekenen. We kunnen niet garanderen dat we je wensen kunnen volgen, maar we doen ons best.

Wat voor soort foto is acceptabel?

Hoe beter de foto, hoe beter het eindresultaat zal zijn. Probeer foto’s van hoge kwaliteit te vinden – gemaakt met een moderne telefoon of camera.

Sok foto’s
Probeer een foto te vinden met een goede natuurlijke belichting en waar het volledige gezicht (inclusief oren) van het onderwerp zichtbaar is zonder enige belemmering. Het beste is om een ​​foto te maken vanaf de voorkant op ooghoogte of vanaf het profiel.

Kussen foto’s
Probeer een foto te vinden met een goede natuurlijke verlichting en waar het hele huisdier (inclusief oren) zichtbaar is zonder enige belemmering. Het beste is om een ​​huisdier te laten zitten en de foto te maken vanaf ooghoogte van het huisdier. 

Kan ik als bedrijf kopen?

Absoluut, gelieve een e-mail te sturen op info@sock-on.nl om een ​​bedrijfsfactuur te krijgen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Stuur ons dan zo snel mogelijk een e-mail.

Niet-gepersonaliseerde bestellingen
Kunnen op elk moment worden geannuleerd zonder dat er vragen worden gesteld.

Gepersonaliseerde bestellingen
De bestelling annuleren is niet mogelijk.

Kan ik mijn verzendadres wijzigen?

Als je bestelling nog niet is verzonden, kunnen we het verzendadres wijzigen. Stuur ons een e-mail op info@sock-on.nl zo snel als je kan.