FAQ

FAQ

LEVERING

  • Waar is mijn bestelling?

    Nadat je een gepersonaliseerde bestelling hebt geplaatst, begint ons team direct met de productie. Indien je nog geen e-mail of sms met de trackinginformatie hebt ontvangen, is je bestelling nog in onze productie. Als je een e-mail met trackinginformatie hebt ontvangen, volg dan de ontvangen link om de locatie van je bestelling te zien.

    Als je meer informatie nodig hebt, stuur ons dan een e-mail op info@sock-on.nl. Vermeld hierbij je naam en ordernummer.

  • Hoe lang duurt het voordat ik mijn product ontvang?

    Alle niet-gepersonaliseerde bestellingen worden de volgende werkdag verzonden.

    Alle gepersonaliseerde sokken worden geproduceerd en verzonden in 3 werkdagen.
    Alle gepersonaliseerde kussens worden geproduceerd en verzonden in 3 werkdagen.
    Alle gepersonaliseerde t-shirts worden geproduceerd en verzonden in 5 werkdagen.

    Nadat jouw bestelling is geproduceerd, wordt deze verzonden met een verzendsnelheid die je hebt geselecteerd.
    Gebruikelijke levertijd voor standaard verzending is 3-7 dagen. Dit is exclusief productietijd.
    Gebruikelijke levertijd voor expresverzending is 1-2 dagen. Dit is exclusief productietijd.

    Voor een snellere levertijd raden we aan om bij het afrekenen creditcard- of PayPal-betaling te selecteren.

  • Kan ik mijn pakket volgen?

    Natuurlijk! Wanneer je pakket wordt verzonden, ontvang je een e-mail of sms met een trackingnummer.

  • Wat is uhet retourbeleid?

    We willen er zeker van zijn dat je helemaal tevreden bent met je aankoop.

    Niet-gepersonaliseerde producten
    Voor niet-gepersonaliseerde producten bieden we een restitutiebeleid van 14 dagen zonder vragen. Stuur ons een e-mail op info@sock-on.nl en ontvang instructies voor retourzendingen. 

    Gepersonaliseerde producten
    Voor gepersonaliseerde producten kunnen we geen standaard restitutiebeleid aanbieden. Als je om wat voor reden dan ook je gepersonaliseerde product niet leuk vindt, stuur ons dan een e-mail op info@sock-on.nl en we zullen er alles aan doen om het goed te maken.

  • Kan ik betalen om mijn bestelling sneller te krijgen?

    Je ka de prioriteitsvolgorde bij het afrekenen selecteren om de productiewachtrij over te slaan. We verzenden prioriteitsbestellingen binnen 1-2 dagen.

    Je kan de verzending versnellen door bij het afrekenen voor expresverzending te kiezen.

  • Kan ik mijn verzendadres wijzigen?

    Als je bestelling nog niet is verzonden, kunnen we het verzendadres wijzigen. Stuur ons een e-mail op info@sock-on.nl zo snel als je kan. 

BETALINGEN

  • Wat voor soort betalingen accepteren jullie?

    Alle gangbare creditcards/betaalpassen, Paypal en onder rembours.

  • Bieden jullie kortingen op grote bestellingen?

    Absoluut. Bulkkortingen beginnen bij 10+ paren. Neem contact met ons op voor meer info.

  • Kan ik mijn bestelling annuleren?

    Stuur ons dan zo snel mogelijk een e-mail.

    Niet-gepersonaliseerde bestellingen
    Kunnen op elk moment worden geannuleerd zonder dat er vragen worden gesteld.

    Gepersonaliseerde bestellingen
    In de eerste twee uur opzegbaar zonder extra kosten. Zorg ervoor dat je ons jouw ordernummer doorgeeft. 

    Na twee uur en voordat je bestellingen worden verzonden, kan deze worden geannuleerd met een productietoeslag van 40%.

    Annuleren nadat je bestelling is verzonden, is niet mogelijk.

  • Kan ik als bedrijf kopen?

    Absoluut, gelieve een e-mail te sturen op info@sock-on.nl om een ​​bedrijfsfactuur te krijgen.

FOTO'S

  • Moet ik mijn eigen afbeelding bijsnijden?

    Nee 🙂 We hebben een team van ervaren grafisch ontwerpers die je afbeelding zullen snijden.

  • Wat voor soort foto is acceptabel?

    Hoe beter de foto, hoe beter het eindresultaat zal zijn. Probeer foto's van hoge kwaliteit te vinden - gemaakt met een moderne telefoon of camera.

    Sok foto's
    Probeer een foto te vinden met een goede natuurlijke belichting en waar het volledige gezicht (inclusief oren) van het onderwerp zichtbaar is zonder enige belemmering. Het beste is om een ​​foto te maken vanaf de voorkant op ooghoogte of vanaf het profiel.

    Kussen foto's
    Probeer een foto te vinden met een goede natuurlijke verlichting en waar het hele huisdier (inclusief oren) zichtbaar is zonder enige belemmering. Het beste is om een ​​huisdier te laten zitten en de foto te maken vanaf ooghoogte van het huisdier. 

  • Kan ik een voorbeeld zien voor de productie?

    Om snelle productie- en levertijden te behouden kunnen wij je geen preview sturen voor productie.

    Als uwe niet tevreden bent met een ontvangen product, stuur ons dan een e-mail en we zullen er alles aan doen om het goed te maken!

    Als je speciale wensen hebt met betrekking tot foto's, laat het team dan weten in de bestelnotities bij het afrekenen. We kunnen niet garanderen dat we je wensen kunnen volgen, maar we doen ons best.

  • Mijn huisdier/persoon draagt ​​een accessoire. Kun je het opnemen?

    Natuurlijk! Laat een berichtje achter bij het afrekenen en ons ontwerpersteam zal ervoor zorgen dat je foto wordt afgedrukt met meegeleverde accessoires.

  • Kan ik meer dan 1 gezicht op een paar sokken krijgen?

    Natuurlijk! Je kunt maximaal 3 unieke gezichten op één paar sokken krijgen. Selecteer de optie op de productpagina. Houd er rekening mee dat voor elk extra gezicht een kleine meerprijs geldt. 

    Voor sokken met 1 uniek gezicht kun je 1 foto uploaden. Als de foto meerdere gezichten heeft, geef dan aan welke je wilt afdrukken in de bestelnotities.

    Voor sokken met 2 unieke gezichten kun je 1 of 2 foto's uploaden. Als je 1 foto upload, zorg er dan voor dat deze 2 gezichten bevat. Als foto's meer dan 2 unieke gezichten bevatten, geef dan aan welke je wilt afdrukken in de bestelnotities.

    Voor sokken met 3 unieke gezichten kun je 1, 2 of 3 foto's uploaden. Als je 1 of 2 foto's upload, zorg er dan voor dat ze 3 gezichten bevatten. Als foto's meer dan 3 unieke gezichten bevatten, geef dan aan welke je wilt afdrukken in de bestelnotities. 

    Sokken met meer dan 3 unieke gezichten zijn niet mogelijk.

  • Kan ik meer dan 1 huisdier op een kussen krijgen?

    U kunt kussens bestellen met slechts 1 huisdier. Als je een foto uploadt met 2 huisdieren, geef dan in de bestelnotities aan welke je wilt afdrukken. 

  • Kan ik iets printen?

    Natuurlijk kun je elk huisdier, elke persoon of elk logo afdrukken, zolang je de auteursrechten hebt om dit te doen. We zijn meer dan blij om foto's van jouw eigen huisdieren of vrienden af ​​te drukken. Als je een foto van een beroemd persoon of een beroemd logo uploadt, moet je hiervoor toestemming hebben van de eigenaar.

    Wij nemen geen enkele verantwoordelijkheid in het geval je een fotoafdruk bestelt waarvoor je geen toestemming hebt.

  • Kan ik elk dier printen?

    Natuurlijk, we kunnen vrijwel elk bestaand dier printen. 🙂

  • Kan ik mijn foto wijzigen?

    Stuur ons zo snel mogelijk een e-mail. Als je de in eerste twee uur een e-mail stuurt, is je bestelling nog niet geproduceerd en kunnen we je foto of zelfs product wijzigen.

GEPERSONALISEERDE SOKKEN

  • Ik zit tussen twee maten in. Welke moet ik nemen?

    Als je tussen twee maten in zit, raden we je aan een kleinere maat te nemen. Onze sokken zijn extreem rekbaar 🙂 

    Sokkenmaten zijn:
    Klein 35-38
    Gemiddeld 39-42
    Groot 43-46

  • Bieden jullie XL- of XS-maten aan?

    Helaas bieden wij op dit moment geen andere maten aan.

    Hoewel we de perfecte pasvorm niet kunnen garanderen, vinden sommige klanten met een schoenmaat tot 47,5 dat de grote maat goed past.

  • Hoe zorg je voor sokken?

    Je sokken zijn gemaakt om lang mee te gaan. We raden aan om ze binnenstebuiten te wassen in de wasmachine op 40°C. Daarna droge lucht. Niet strijken.

  • Wat is het materiaal van sokken?

    Onze sokken hebben een katoenachtig premium gevoel. Totale inhoud is: 70% polyester, 27% katoen, 3% elastaan

    Aan de binnenkant is het belangrijkste materiaal katoen dat ervoor zorgt dat je voeten de hele dag blij zullen blijven 🙂 Aan de buitenkant is het belangrijkste materiaal polyester dat ervoor zorgt dat de gepersonaliseerde print lang op de sokken blijft zitten.

  • Ik wil een ontwerp op maat ontvangen.

    Op dit moment is de minimale bestelhoeveelheid van volledig op maat ontworpen sokken 10 paar. Stuur ons een e-mail op info@sock-on.nl om meer informatie te krijgen. 

GEPERSONALISEERDE KUSSENS

  • Wat is de maat van het kussen?

    Maximale afmeting van het kussen is 35cm x 45cm.

  • Wat is het materiaal van het kussen?

    Textiel is een premium zacht pluche gemaakt van 100% polyester. Het is water- en vuilafstotend.

    Vulling is gemaakt van synthetische vezels.

  • Kan ik het kussen wassen?

    Absoluut! Je kunt het hele kussen in de wasmachine op 40°C gooien en aan de lucht drogen. Niet strijken.

BULK BESTELLING

  • Kan ik sokken met mijn bedrijfslogo bestellen?

    Absoluut! Stuur ons een e-mail met jouw wensen via info@sock-on.nl en we zullen ervoor zorgen dat je de best mogelijke aanbieding krijgt.

  • Kan ik sokken bestellen om door te verkopen?

    Dat kan je zeker! Stuur ons een e-mail met jouw wensen op sock-on.nl en we zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.